Як встановити двигун в ЗАЗ-968м в гаражних умовах

Я думаю ще є немало людей, у кого в гаражі стоїть дідовський запорожець, який стоїть і чекає свого часу. Але з урахуванням поточних цін, зарплат і можливостей, багато людей почали задумуватися — а не повернути цей автомобіль до експлуатації. В будь якому разі краще везти декілька мішків картоплі у запоріжці, ніж тримати два відра в руках в трамваї. А якщо взяти до уваги поточні промислові можливості в області електроніки, хімії тощо, за недорогу ціну той самий запорожець можна привести в доволі комфортний стан.

На даний момент купити робочий двигун для ЗАЗ-968 не є чимось важким, двигунів сповна в продажі (звісно, б/у а також після реставрації). На 2016 рік вартість робочого двигуна з частковим навісним (генератор, карбюратор, трамблер) — порядка 1000 — 1200 грн.

Отже, розкажу як в гаражних умовах встановити двигун на цю інженерну розробку автоЗАЗа.

Потрібно 4 людини, трос (автомобільний наприклад), металічна або дерев’яна палка довжиною під 2 м, крипіжний метиз (два болта М10 для кріплення коробки до дна, 4 болта М8 для кріплення саблі (кронштейна с подушками) до кузова, 4 гайки для кріплення двигуна до коробки (увага, крок різьби у гайок менше стандартного).

Зніміть з двигуна генератор. Він буде заважати пройти по висоті.

Приберіть все зайве, тросики, шлангочки.

20160430_124326

Підтягніть під дно коробку передач, трошки підніміть і зафікусуйте її задній кронтшейн болтами до кузова, але не затискаючи, на декілька обертів, щоб задня частина коробки трималася і вільно ходила на кронтшейні. Передня частина коробки буде лежати на полу.

Припідніміть задню частину запоріжця на рівень «цеглини». Вага задньої частини без двигуна не велика, тому дві людини спокійно руками за задню частину піднімають, два інших підкладають цеглини під задні колеса (не забудте зафіксувати передні колеса щоб прости господи автомобіль не покатився). Після підкладки цеглин закантуйте двигун через низ в підкапотний простір. Двигун можна покласти на фанеру і затягнути.

20160430_190316

Далі потрібно зістикувати двигун з коробкою передач. У нас цей процес вийшов з першого разу. Кантуючи  двигун, коробку передач за саблю, попасти шпильками в отвори і зафіксувати.

20160430_191002

З’єднайте двигун з коробкою міцно. Далі за допомогою такої конструкції як на фото, на палку накручений трос (не накручуйте просто по колу, фіксуйте довжину вузлами), двоє піднімають всю конструкцію (двигун з коробкою) догори. Завдяки тому що з іншої сторони коробка прикручена, набагато легше попасти в отвори на кузові.

Ми одразу не піднімали в попадання. Підняли всю конструкцію і підкладали дерев’яні планки до майже повного рівня висоти. Після підкладання дерев’яшок совісність крабів і отворів на кузові була до 10 мм. Далі по сторонам, спокійно припідняли і закрутили саблю до кузова. Не забудте затягнути коробку передач до кузова під дном.

20160430_195342

Нічого складного в цій роботі немає. Робити все обережно, роботи на 2 години… І двигун з коробкою передач встановлено ;)

Удачі )

___

Теги для пошуковиків:

- Як встановити двигун на ЗАЗ-968м

- Як встановити двигун на Запорожець

- поставити двигун на Запорожець ЗАЗ-968м

- встановити двигун на ЗАЗ-968м Запорожець

- как поставить двигатель на Запорожец

- поставить двигатель на ЗАЗ-968м

- установка двигателя на Запорожец ЗАЗ 968-м

- Engine Zaporozhets ZAZ-968

- Engine installation on the ZAZ-968

 

Добавить комментарий